fredag 17 juli 2009

Sommar och semester

Vilken härlig sommardag det har varit idag alltså och mycket har man hunnit med också. Började redan tidigt i morse när vi körde två maskiner tvätt. Vart så illa tvungna till det eftersom någon idiot knuffade till mig när jag hade en full kopp kaffe i handen på centralen när vi kom till Stockholm igår. Inte så kul att gå omkring med en fläck hela dagen men som tur var så var den inte så stor. Men den gick i alla fall bort när vi tvättade som tur var.

***************

Har även hunnit med att vara ute i väringen och badat och åkt båt. Själv så kom jag upp på Wakeboarden på första försöket men lyckades inte sätta några trick. Så jäkla härligt att bara kunna åka ut och softa i en båt. Inte massa folk som man stör sig på utan bara ett lugnt skvalpande från vågorna som slår i båten.

Utsikten
Jag in action

Anneli in action

***************

Nu på kvällen så hade vi en mysig kväll i Stadsparken, där vi återigen spelade kubb, gick lite bättre för mig idag och jag gjorde en del läckra kast, även Anneli har en bra kastarm så det bådar gott.

In tha park
***************
Imorgon så blir till att cykla Hemfjärden runt med grabbarna. Vem har sagt att man ska ha det lugnt på semestern...

Inga kommentarer: