torsdag 9 juli 2009

Regn regn regn

Som man misstänkte så var gårdagens sol bara ett tillfälligt glädjeämne. Idag kom regnet igen, man börjar tro att Strömstad är helvetet på jorden eller staden som Gud glömde. Varje gång vi åker härifrån så får vi bra väder men det fortsätter regna i strömstad och nör vi är kvar i strömstad så är det regn.
Regn regn regn

Så istället för att sola och bada så får vi sitta inne och spela kort, är ju inga fel på det i och för sig men lite mer sol skulle inte skada.
Jag vinner på kort

Om vädret tillåter så åker vi till koster imorgon, men som det ser ut just nu så blir det en till dag med regn. Igår när vi kollade så skulle det vara sol men det verkar ha ändrat sig nu när jag kollade, ni kan följa ödet här!

6 kommentarer:

Anonym sa...

På Koster kommer solen att skina...........

Anonym sa...

På Koster kommer solen att skina...........

Per sa...

Vad är väl sol och bad mot ett härligt 3x5x300 meters pass i ösregn på GIHs löparbanor, ingenting. Ut och kör några fyrhundringar nu Jonte!

Jon sa...

Nej jag vet jag körde ju 12,5x400 meters pass igår på strömsvallen. Dock så hade jag ingen villa emellan. Men shit vad trist det var, fattar inte hur du orkar springa 10.000 meter på löparbana.

Per sa...

Du menar att du sprang 5000 meter på bana. Vad fick du för tid? Du kan messa så slipper du stoltsera på webben. :P

Jon sa...

Kör utan klocka så jag har ingen aning om vilken tid jag fick men skulle gissa på under 24 min kanske. Har ju trots allt semester, vill ju inte pressa sig för mkt ;)

Anneli tyckte jag var snabb tillbaka i alla fall så det gick kanske ännu fortare...