måndag 29 december 2008

OS-krönika och flytt


Idag så har jag flyttat, flyttat ihop med Gumman till och med. Flytten gick snabbt och smidigt, det får jag tacka den underbara flytthjälpen som jag hade. Den bestod utav inget mindre än mamma, pappa, Anneli och jag. Ovan så ser ni den nya dörren, för att veta hur man kommer till en så får ni höra av er!

Mycket grejer blir det, och det mesta har man dubbelt av, men det blir kanske lätt så när två hushåll slås ihop. Till exempel så har vi tre dammsugare, tre TV-apparater, två soffbord, två soffor och en jävla massa tallrikar och glas! Vill ni köpa nåt så får ni hojta till eller kanske hålla ögonen öppna på en sajt nära dig.

Min TV vart sjysst i det nya rummet också!

***************

Såg även årets OS krönika på SVT idag. Tyckte den var helt okej och att den fick med det mesta men shit vad fort man glömmer. Totalt glömt bort visa av ögonblicken tex Persson underbara lir eller hur överlägden Blixten Bolt var!



Hela programmet får fyra Jon:
JJJJ

Nu ska jag fixa det sista så att man får plats i sängen bland alla mina prylar... nedå så illa är det inte, det mesta är redan klart.

2 kommentarer:

Per sa...

Caroline kanske är intresserad av något, får höras av om det.

Anonym sa...

Vilka grejer? rätt många som är sugna ;)